пятница, 17 августа 2012 г.

გენაცვალეთ მე თქვენ

აი,მეც მოვედი.რიგორ ხართ,ჩემო კარგო მეგობერო?ძალიან მომენატრწეთ.. :) მართალია ზოგ-ზოგიერთებს კარგად არ გიცნობ,მაგრამ სულით და გულით ძალიან მიყვარხართ... :) :)
მართალი გითხრათ დრო არ მქონდა აქ დავპოსტოდი,იმიტომ რომ ხან რა,ხან რა ხდებოდა.. მართალი ცოტათი დავიღალე,მაგრამ მაინც ხომ აქ ვარ :)
Everybody Needs Somebody- ეს ნიკოლ შერზინგერის სიტყვებია,მართლაც ყველას ს჻ირდება ის ადამიანი გვერდით,ვინც ოველთვის გაუგებს,ეტყვის ტბილ სიტყვებს,მაგრამ ესეთი ადამიანს სად ვიპოვით????არსად!
სათქმელი ადვილია გასაგები კი ძნელი,-ეს მართლაც ესეა.როდესაც რაღაცას ვამბობ,ზოგს არ მოსწონს.ძალიან მაინტერესებს რატო??შეიძლება იმიტომ რომ მათ სიმართლე არ მოსწონთ... ნუუ,დამეთანხმეთ სიმართლე არავის არ მოსწონს.სიმართლე,ყოველთვის მწარეა,ხოოო?? :) :) დამეთანხმეთ მართალი ვარ...
ადრე მე არ მიყვარდა სიმართლის თქმა,სულ მეგონა,რომ ვიღაცას გულს ვატკენ,მაგრამ შენმდეგ როდესაც გავიდა წლები ჩემი აზრი შევცვალე ამ თემასთან დაკავშირებით.
როდესაც სიმართლეს ამბობ,ისეთი შთაბეჯდილება მაქვს,რომ ზურგიდან რაღაც მომეშვა :)
კაირგით,ბევრს არ ვილაპრაკებ,აბა თქვენ იცით.. მე გემშვიდობებით,დასასვენებლას მივდივარ,გპირდებით კარგ და არაჩვეულებრივ ენერგიით დავბრუნდები..... ძლიან მიყვარხართ ყველანი... დიდ მადლ,ობას,მოგახსენებთ,რომ ხართ ჩემთან ერთად,რომ ხართ ენერგიულ განწყობაზე,როგორც მე :) აბა,თქვენ იცით.. რითმს და ენერგიას ვტოვებ,მე თქვენთვის :) :* გაკოცეთ @დიდი სიყვარულით ალუბლის გოგონა 

Комментариев нет:

Отправить комментарий